مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-07اقتصادي

اجمالی|تولید روزانه 230 تن مرغ در استان مرکزی/ کمبودی در تامین اقلام اساسی نداریم


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: روزانه بیش از 230 تن مرغ در استان تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک علی صفری ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه یکی از اهدافی که سازمان جهاد کشاورزی دنبال میکند مدیریت زنجیره تولید است اظهار کرد: به همین منظور هماهنگی لازم بین تمامی دستگاه های متولی صورت گرفته که این کار باعث تامین امنیت غذایی و افزایش بهره وری می شود.

وی افزود: امسال قانون انتزاع که هدف آن تحقق مدیریت کل زنجیره تولید است با دستور رییس جمهور به صورت کامل اجرایی و عملا بحث نظارت بر محصولات کشاورزی به جهاد واگذار شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: با این قانون عملا یک وزارتخانه متولی تولید و تنظیم بازار است و با اجرای آن مشکلات مرتفع می شود صفری تولید مناسب را زمینه نظارت کافی و راحت تر عنوان کرد و  ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته دست اندرکاران، تولید در وضعیت مناسبی قرار دارد و به تبع شرایط بازار نیز مطلوب است و کمبودی در خصوص اقلام ضروری نداریم.

روزانه بیش از 230 تن مرغ تولید می شود وی اضافه کرد: بیش از 230 تن مرغ به صورت روزانه در استان تولید می شود که بنا داریم با بررسی های لازم در صورتی که مشکلی نداشته باشد مازاد نیاز را به استان های دیگر صادر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|تولید روزانه 230 تن مرغ در استان مرکزی/ کمبودی در تامین اقلام اساسی نداریم

اجمالی|تولید روزانه 230 تن مرغ در استان مرکزی/ کمبودی در تامین اقلام اساسی نداریم